Bar 9 - Motion

2011.05.21. 00:03

Tudom, tudom, ez a Torn Music és olyan zenéket kéne kiraknom amik kevésbé ismertek, de annak ellenére hogy UKF-es még nem celeb. Akit nem érdekel a morgás az a zárójeles részt ne olvasssa el! (Én már 2007-ben is CASPA&RUSKO rajongó voltam, pedíg akkor még senki nem tudta mi is az a Dubstep. Persze most az új generációs, új hangzást hozó Dubstep producereknek köszönhetően mindenki hallgatja és szereti. De én akkor is agy@äđĐ-t kapok attól amikor valaki okoskodik ilyen zenék terén. Erre egy titni leányka a példám aki a Chrispy-re írta Facebook-on, hogy elég régi de én szeretem, és mindenki írta, hogy ja igen, énis, lajk* stb... Könyörgöm, Chrispy 2009 óta oszt meg zenéket. Mi ezen a régi? És mi az hogy "de én szeretem"?? Szóval mindenki ért a dubstep-hez és okos. Persze csinálni más. Majd rakok ki sajátot is.) Hallgassátok:

A bejegyzés trackback címe:

https://tornmusic.blog.hu/api/trackback/id/tr582920488

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása